مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 03:552021-07-29ورزشي

اخبار ورزشی | بانوی والیبالیست خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی


«مهسا کدخدا» در پنجمین اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران جدیدترین تکنیک های روز جهان را فرا می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پنجمین دوره انتخابی تیم ملی والیبال بانوان ایران با حضور 16 بازیکن برتر کشور در حال برگزاری است.

در این اردو مهسا کدخدا از خراسان جنوبی به همراه نگار کیانی، شبنم علیخانی، حانیه محتشمی پورمتنق، نگین شیرتری فومنی، مهسا صابری، الهه پورصالح، آیتک سلامت قراملکی، تهمینه درگذنی، سودابه باقرپور، مهتاب رحمانی، منا آشفته، فاطمه عنایت، محدثه مشتاق خوزانی و منا دریس محمودی زیر نظر فریبا صادقی سرمربی با آخرین تکنیک ها و تاکتیک های روز این رشته آشنا می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ مهسا کدخدا متولد اول‎تیر 1372 در بیرجند و دانشجوی کارشناسی ارشد است که سابقه بازی در تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران و همچنین نایب قهرمانی در لیگ برتر ایران را دارد.

وی نخستین بازیکن از خراسان جنوبی است که از سال 1386 به عضویت تیم ملی در آمده و در سال 1389 به عنوان کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران به رقابت های جهانی اعزام شد.

کدخدا به همراه باشگاه پرسپولیس مقام سوم مسابقات قهرمانی والیبال آسیا را کسب کرده و به همراه تیم ملی تورنمنت بین المللی Szeles Peter مجارستان به نایب قهرمانی رسید و به عنوان بهترین آبشارزن تورنمنت انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار ورزشی | بانوی والیبالیست خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی

اخبار ورزشی | بانوی والیبالیست خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی